..det gick ju lysande?....

2009-05-18 21:29:59 Vardag
» Kommentarer(0) «


Haha, det gick ju väldigt bra med mitt bloggande. jag provar igen! Nya tag från och med NU!
förra veckan var en ganska bra vecka tycker jag! Hann med lite shopping lite träffa vänner, lite fika och planering inför sommaren utöver min 6-dagars arbetsvecka...så det var ju bra.
I helgen jobbade jag för fulla muggar, pust, det var mycket att göra!
Lördag kväll hade vi martin o camilla här på lite grillkväll...tyvärr hade vi så himla trevligt så det blev inte en tanke på att ta några tjusiga bloggkort... Maten var fab' och vi catchade upp med lite Thailandsbilder och bröllopsbilder:)

det blev bara 4, 5 timmes sömn natten till söndagen...upp 5.45 och jobba det var tungt det...men jag var ju faktiskt ledig idag så det var helt ok. Det sjukaste var bara att jag sov från igår 23.00 till 13.45 idag!??!?!?
HELT GALET...jag vet inte när det hände senast!?
Jag trodde det hela var ett skämt och sprang runt i hela huset och kollade på alla klockor...Jo, det var sant, klockan var verkligen 13.45...
Jag var helt slut i kropp och hjärna.
Nu hoppas jag min förkylning har läkt ordentligt under natten...Imorgon är det ju vårruset men jag tror jag får nog GÅ vårruset med de andra brudarna...har ingen lust å bli sjuk igen när jag precis blivit lite bättre.
 
snart kommer Linda till västerås, min älskade vän!


.......Längtar tillbakaaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback