händelsernas höst

2009-09-04 12:47:49 Vardag
» Kommentarer(0) «


Bättre sent än aldrig? Nej, den håller inte längre. Hursom så kommer en liten update här.

Sommaren har varit uunderbar, förutom allt jobb såklart- fast det har ändå gått förvånandsvärt bra att jobba tycker jag. 11 dagars semester fick jag och henkan och jag tog en roadtrip westcoast. Vi hälsade på Joel och linda i Halmstad och brassade sönder några dagar på tylösand. Därefter styrde vi kosan mot både malmö, landskrona och danmark för att sedan avsluta med ett par bebis-besök i kungsbacka och göteborg!
En himla trevlig semester faktiskt, men nu längtar jag efter en gassande sol och en svalkande pool. Tur att vi ska åka någonstans 3 oktober, var det blir vet vi inte än- det blir en sista minuten iaf!

Nu har hösten böjat, bea, söstra mi har flyttat till Hallsberg till sin älskade christian. Hon har börjat studera till idrottslärare i örebro efter mycket velande:) Jag tycker hon gjorde HELT rätt...vilken möjlighet! Jag menar passar det inte så märker hon det, man måste ju pröva sina vingar. Men jag vet preciiis vilken tid hon ska igenom nu, och det känns skönt men samtidigt läskigt. Det är mycket förändring och val man måste göra. Men då finns ju jag för henne. Det känns skönt på nåt vis.
Kommer sakna henne gryyyymt mycket bara...att ha henne nära.

Sen har en av mina käraste barndomsvänner gift sig, Charlotte, med sin Fredrik Wester!Såååå fint par och vilken underbar dag vi hade med dem!:)Lägger upp lite bilder så ni får se.

Vad har hänt mer? hua...massor! Kryssning med jobbet Birka paradise, en jäkligt kul resa och Min första kryssning!:)
Mer? Jo svininfluensan är här! Gaaah, jäkla skit att man jobbar där man jobbar...eller kanske tur då har man kanske lite bättre immunitet  iomed alla bakterier och virus vi träffar på dagligen! Vaccinera sig eller ej är ju också frågan?! Jo ni, det diskuterar vi vilt i personalrummet! Men eftersom vår överläkare ska vaccinera sig så ska jag också göra det. Jag litar på honom.

Igår röstade vi "JA" till BRF Gunnar! Vilket innebär att vi kommer få köpa loss våran lägenhet till ett väldigt bra pris, så nu ska vi börja renovera snarast!!!

Nu ska jag skölja snoken med nose-buddy'n!
Puss!



Ä L S K A R  D I G  B E A T R I C E !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback