...läkarbesök i kylan...

2010-12-23 10:23:32 Vardag
» Kommentarer(1) «


Igår var vi tvugna att bege oss ut i kylan, för Ludde skulle på läkarbesök på BVC.
Läkarbesöket gick sååå bra, allt var perfekt, inga skavanker här inte! Och de var sååå impade av Luddes starka nacke, han kan ligga på mage läänge med händerna i golvet (+filtar) och sträcka upp. Stolt mama'!
Nu är han 57,5 cm lång och väger 5130gram! (info till F&F och M&M) :)
De tyckte vi skulle fortsätta med både semperdroppar o minifom tills mjölkstockningen läkt och sen sluta med minfom bara. Vänta 1 vecka minst innan utvärdering av det, så då blir det spännande att se om det blir värre utan eller om det är detsamma...

När vi ändå skulle ner på stan passade jag på att försöka hitta en klänning till nyår- och det är inte det lättaste kan jag lova, om man inte vill dra upp hela klänningen för att kunna ge Ludde mat. Sitta i strumpbyxor på julafton är väl ingen bra ide? Nej, det blev en grön tubtoppsklänning från bik bok, perfekt var 40% på alla festklänningar också!  Tur jag hade så fin barnvakt av moster Bea så jag kunde prova i lugn o ro.
Idag har ludde på sig fina byxor från mosters märke heartbeat. Kika in hemsidan och beställ!
Ludde är så aktiv och sprattlig idag så det var svårt att fota bra:)

www.heartbeatdesign.blogspot.com

igår slog vi in lite julklappar, har några kvar att slå in men det fixar vi under dagen. 
Ikväll blir det uppesittarkväll hos mina föräldrar, det blir mysigt det! mammas goda julskinka, julrimma till paketen och kika lite tv...



GOD JUL på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va tokigt. Våra julklappar ser likadana ut. Typiskt. Vi som ska fira jul ihop! Ham är ju bara såååå fin i byxorna,så är de ju bara!!!

2010-12-23 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback