...saknar pappsen!...

2010-12-09 18:44:10 Vardag
» Kommentarer(2) «


Idag har vi haft en utomordentligt bra dag!
Henke jobbade hemma på fm idag eftersom han åker till Danmark idag med jobbet.
Japp, så Ludde och jag ska vara ensamma hela kvällen, natten och fm imorgon...mysigt värre!
Imorgon em kommer lilsis hit och gosar med ludde, och det bästa av allt är att hon stannar HELA kvällen. Lyx för mig! Vi ska (om ludde tillåter) göra pepparkakshus tänkte jag..och kolla IDOL-finalen såklart!

När pappsen lämnat oss vid lunch idag tog vi en låång promenad...gick förbi min farmor och farfar men tyvärr var de inte hemma:( Så vi travade hemåt igen! Åh, vad jag är stolt över vårt val av vagn. Ääääälskar den verkligen, bara att mosa på cykelbanorna som är alldeles moddiga och halvplogade. Så himla bra för då kommer man verkligen ut på långpromenader även vid denna årstid! Har ju en del kilon kvar som ska bort..om man säger så.

Idag skickar vi en bamsekram till Charlotte som jättesnart har sin bebis hos sig. Bara kämpa på sista tiden nu! Vet preciiiis hur det känns och vilken enorm längtan man har efter den där lilla...

Henke läser förmodligen det här från sitt fina hotell i danmark ikväll...så vi skickar en bamsekram till honom också! Vi saknar dig pappsen!! Ska se ikväll om jag är lika duktig som Henke på att natta Ludde ...


Ludde och Henke in action igår kväll. Thaiwok!


Så här ser jag ut idag!



Ludde vill nog ringa o prata med pappa....?


puss och kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Henke

2010-12-09 @ 19:47:55
Postat av: Henke

Puss till er å!

2010-12-09 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback