ÄNTLIGEN!

2010-02-17 21:40:26 Vardag
» Kommentarer(1) «


YEEEEY!
Första gympassat på, hör o häpna, 2 månader!!!! SÅååå glad!
Ryggen har äntligen gett med sig. Känns obeskrivligt skönt!
Nu vill jag träna hur mycket som helst! 30 min spin och 15 min cross, superb.

Det är mycket jobb nu. Var inne extra idag, ska jobba hela helgen och sen in extra på måndag innan jag drar till halmstad. Men imorrn är jag äntligen ledig, på självaste födelsedagen också!:) Sen är det fest med jobbet på kvällen. trevligt!

nu ska vi backuppa datorn färdigt, sen dags för bingen.

puss!



Längtar efter att få motionera in våren!

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att ryggen känns bättre :) Hoppas vi ses på friskis snart då många kramar

2010-02-21 @ 18:30:31
URL: http://petrooows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback