...nathalie jones diarrea...

2010-07-19 21:17:21 Vardag
» Kommentarer(3) «


Herrejösses, vilken ledighet det varit! och då menar jag tyvärr inte i den positiva bemärkelsen. Nej för i fredags var Henke och jag och käkade på di spagna, skulle ju fira att Henke gått på semester nu.
Jag åt nån pasta med kyckling och henke nån manlig kötträtt såklart.
På natten satte det igång, kraftiga magsmärtor och illamående se var det bara sätta igång och springa. Fram och tillbaka. Fram och tillbaka. Toan och jag känner varandra rätt bra nu för det är tredje dygnet nu och äntliiigen har det lugnat sig. Tydligen misstänker man nåt skit man fått i sig på restaurangen så ett mysigt pinnprov ska göras. Symtomfri 48 timmar sen är det bara börja jobba igen.
Så det var ju en förträffligt härlig ledighet jag fick på mina 4 dagar. Pust!

Annars är henke ledig och har börjat renovera garderoben nu. Kommer bli suuuper!

Idag var vi hos BM helena, fick höra på hjärtljuden och se att allt var bra.
Imorgon går vi in i v.25 och nu känns det rejält i magen faktiskt, både sparkar och en hel del rondellvändningar!;)
Längtar såå efter Liten.

Nu blir det en vätskeersättning sen godnatt!


puss på er!


Kommentarer
Postat av: Hannah

TACK, tack, tack! =) Ja, det känns helt fantastiskt! Var så häftigt att se "den" idag också. Var helt paralyserad. Hade trott att jag skulle gråta ihjäl mig men jag var i chocktillstånd =) Haha!

Hoppas allt är bra med dig också! (läser din blogg med, =) )

Kramar!

2010-07-29 @ 22:39:47
URL: http://systerii.blogg.se/
Postat av: Lucke

hejsan, gjort ikväll? :)

2010-07-29 @ 22:55:24
URL: http://modegrabben.blogg,se
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Mysigt med bebis i magen :D

2010-07-29 @ 23:07:02
URL: http://nattstad.se/cecilies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback