...ensam, men ändå inte...

2010-06-16 16:35:17 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jahapp! ÄNTLIGEN i vecka 20!!! WOHO!:) haaaaaaaalvvägs nu ju!:D
Glad, men gue vad tiden gått sakta. Hoppas att det kommer gå fortare nu, andra halvan.

Henke är i Danmark i 4 dagar, kommer hem natten till fredag.
Tur att jag har världens underbaraste syster som varit här och fyllt henkes plats med bravu!
Idag har hon åkt hem till tågmetropolen Hallsberg så det blir en tyst och skön onsdagskväll för mig.

På jobbet är det full fart igen, massa nya sommavikarier och personal som kommit åter efter studier och annat, så det är kul faktiskt! 6 veckor kvar, sen semester igen, härligt!

På måndag är det BM besök igen, sen ska jag tillbaks på Ultraljud och kolla Liten's hjärta! H*n var ju så livlig så det var svårt å se alla 4 kammrar.

Är så sugen att beställa hem massa bebissaker nu, men ska nog vänta till henke kommer hem iaf:p


Puss kram!


Hittade en gammal bild på mig o hanky:) En av de första faktiskt.


och en annan gammal på partysystrarna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback