...trötta dagar...

2010-11-06 14:56:51 Vardag
» Kommentarer(0) «


Pust!
Nu är det bra tröttsamt i kropp och knopp. Liten ska komma om senast(!!) 3 dagar...
Ja, eller + 2 veckor. Kul. Så länge orkar jag faktiskt inte vänta.

Var i Vingåker med Lottis och shoppade lite mer bebiskläder- måste sett rätt kul ut med 2 pustande och suckande höggravida kvinnor. "Vad gör ni här liksom?" Hem o vila!:)
På natten till fredan vaknade jag av att jag var helt rödmosig och illamående, följde tempen under några timmar som steg lite...ingen hög temp, bara 37,8. Men eftersom barnmorskan sagt att jag skulle vara lite uppmärksam efter det höga blodtrycket och lite flimmer för ögonen så fick jag ringa förlossningen. Det var Hanna Lo som svarade och fick välja själv om jag ville komma in eller avvakta till morgonen. Och avvakta var precis vad jag ville och på morgonen mådde jag faktiskt lite bättre. Sov ju inte många timmar den natten...men när var sist man gjorde det?

Hela fredagen kändes som en dimma-var så himla trött hela dagen.

Idag mår vi lite bättre igen, har varit nere i mammas butik, Å-kanten som ska öppna 25 november. Den ligger bredvid Kalle på spången. Henke är där hela dagen idag med papa och målar om. Blir himla bra faktiskt!
Egentligen var det tänkt att jag skulle åkt ut till mama och bakat saffransbullar, men eftersom jag var så himla tröött igår ställde vi in det...och vet ni va? Jo, mama var uppe 7 imorse och bakade massa bullar till mig! PERFEKT, då har vi lite att bjuda på när Liten kommer!<3

Jag får bli bullmamma sen- när man har lite mer ork:)


TACK för det:)

Heja  Liten!! 3 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback