...bubblar...

2010-10-13 11:22:53 Vardag
» Kommentarer(3) «


Nu bubblar det inombords... och utombords.
Det finns så mycket att prata om. Så mycket att längta efter.
Henke är fantastiskt-tänk att jag ska dela hela mitt liv med honom.
Tänk att vi ska ha barn.

Är ju själv på dagarna så kvällarna blir fulla med bubbel och babbel.
Det är underbart.

Det är en fin tid nu.

Idag ska jag plocka in alla nytvättade bebiskläder i Litens klädskåp-mormors gamla porslinsskåp.

Ha en fin dag<3


foto: Mathilda Hofling

Kommentarer
Postat av: RebeckaW

Vad fina ni är! Ni kommer att bli så bra föräldrar! Kram

2010-10-13 @ 19:24:05
Postat av: Totte

Fin bild!



Är de min gamla klasskompis som tagit bilden? Efternamnet är ju inte alltför vanligt menar jag.

Lycka Till när liten kommer nu! =))

2010-10-13 @ 21:20:26
Postat av: Rose-Marie

Välkommen till världen lilla Ludde! Jättesöt är du!



/Rose-Marie

2010-11-24 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback