...förvärkar...

2010-10-23 12:04:15 Vardag
» Kommentarer(0) «


ÄNTLIGEN börjar det hända saker!
Liten levde verkligen rövare i magen igår på dagen -kunde inte fatta vad den höll på med?! Fick jättehårda sparkar och det var ett himla tryck neråt.

men...

Igår kväll fick jag känna på riktiga förvärkar. Det drog och slet i magen, den blev stenhårt och en molande rejäl mensvärk från ryggen och fram över ljumskarna- sköööönt...NOT!
De höll i sig i några minuter sen paus i 15 min ungefär... Kul kväll. AJ säger jag bara!

Natten fick sig en ungefär 6-7 uppvaknanden med toabesök och pust- och stånk-gång.
Det känns ändå skönt att känna att kroppen börjar förbereda sig, magen har halkat ner ett par cm tror jag, har inte alls det där trycket uppåt lungorna längre. Det är ju bra och skönt med omväxling.

Idag ska jag träffa kära lilsis'<3


Den bästa av de bästa, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback