...v.38+0 --->14 dagar kvar!...

2010-10-26 11:50:21 Vardag
» Kommentarer(0) «


oh herrejösses, nu är jag där v.38+0 alltså bara 2 veckor kvar till BF.
Som jag längtat efter den här tiden, den sista tiden när man bara ska vänta...vänta ....och vänta. Mysa?
Hur kunde jag längta efter detta? Mina hormoner spelar mig ett enormt spratt, tårarna är så sjukt nära hela tiden... Så fort man får minsta motstånd, minsta brist på empati så kommer tårarna... och dem är många!
Att alla inte kan förstå vad man går igenom? Iaf alla kvinnor som fött barn.

Ok, lite mysigt är det - man lever i nåt slags vakuum - typ, nu kan det hända närsom! WOW!
Man blir lite lagom inbillningssjuk och hemsidorna nu för tiden handlar inte vad som händer i magen utan om HUR man kan sätta igång förlossningen själv.

Drömmer jättekonstiga drömmar nuför tiden...
Inatt drömde jag att vi fick en dotter, jag kom inte ihåg nånting av förllossning och BB men när hon var hemma låg hon på skötbordet med jättelååång kropp och Smaaal, sjukligt smal, benen hängde utanför vagn och skötbord... andades med 9l syrgas och grejer... hon såg föråldrad ut i ansiktet som en gammal tant. Jag fattade ingenting?
Men enligt nätet ska du vara 48-49cm lång och väga runt 3500gram så ja, i principip KLAR!

Nu är iaf allt klart, har inga mer att fixa-grejer kvar...
Ska nog ner på stan idag och unna mig en snygg väska jag kikat på. Lika bra att passa på sen vill man nog bara köpa till Liten gissar jag:)

Henke är  i Danmark idag så jag fick egentligen inte göra nåt idag, för TÄNK om...
Han ringde Bea igår och bad henne vara stand-in om något skulle hända, tar ju trots allt 5 timmar för han att ta sig hem. Men det verkar lugnt i magen idag, inga påtagliga sammandragningar iaf.

Nu lyssnar vi på julmusik och läser bloggar.

Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback