...hej foglossning...

2010-09-07 16:35:17 Vardag
» Kommentarer(2) «


ÅH.
har inget att säga förutom S M Ä R T A .
Aj, aj aaaaaj.
Pang,sa det i söndags...från att ha varit helt ok i ryggen till ett rent helvete. Visst man har ju känt att det är lite tungt men det har ändå gått hyffsat bra, men nu äre kört. Grinade som en tok i söndags efter kvällspasset.

Att gå rakt går bra. Att vrida sig lite i sidled - går inte - då skriker jag.

Foglossningar är inget att fnysa åt. Stackars oss kvinnor.

Nu blir det vila och akupunktur denna vecka, sen hoppas jag att jag kan jobba de sista 2 veckorna.

Njut av att vara friska,krya och smidiga i kroppen. Man saknar det allför mycket när det försvinner.


Puss!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men huva! Krya på dig gumman. Kraam!

2010-09-09 @ 11:42:21
Postat av: Annie

Usch då vännen, lider med dig trots att jag inte vet hur det känns...hoppas ni har det rätt så lugnt på jobbet nu så du slipper springa runt en massa!! Massa kramar!!

2010-09-12 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback