...Ledig fredag...

2010-09-17 12:57:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


Det gillar vi, känns lite extra lyxigt att vara ledig fredagar-helgen blir så härligt lång då!
Tiden, veckorna och dagarna går så fort nu!
I måndags började jag jobba igen, med fogbälte och en rad aku-behandlingar så gick det rätt bra. Vill ju så gärna jobba sista tiden på 85an nu, bara 5 pass kvar. Kommer sakna mina axtra-mammor så himla mycket.
Sämre kunde man ju ha det på dagarna än en bunt med barnmorskor som man kan prata och fråga om allt:)

I magen rör det sig väldigt mycket nu, sparkarna kan bli riktigt hårda och nu blir det mycket uppåt revbenen och det är för den börjat lägga sig lite tillrätta därnere. Ska bli spännande nästa bm besök nästa vecka får vi se hur den ligger.

Nu är den ungefär 45 cm totalt och väger runt 2300 gram-aaah! Jo tack du!
Börjar bli bökiga nätter och tungt att vända sig. När det är som mest liv på kvällarna brukar henke prata med Liten, då blir det alldeles stilla i magen-precis som den koncentrerar sig och lyssnar på pappas röst. Häftigt!

Idag är det fredag, ska snart ner på stan och träffa min finaste Bettis, sen blir det myskväll med Henkis, UTAN någon slags renovering här hemma-det blir grejer det.
Först ska jag tvätta klart- i vår fiiiiiiiiiina nya tvättmaskin! LOVE IT!
Imorrn är det middag hos herr och fru Living- har en känsla av det blir himmmmmla mumsigt!

Puss och en fin bukett rosor till alla fantastiska vänner! Var rätt stolt över denna kreation!<3


Längtar efter Liten.

Kommentarer
Postat av: Carin - Mitt rosa liv i Holland

Lycka till med allting Nattis och stort grattis!!! Kram /Carin

2010-09-19 @ 20:23:35
URL: http://www.carinlagerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback