...stand-in...

2011-04-01 22:11:23 Vardag
» Kommentarer(0) «


En underbart trevlig fredag har passerat.
Vi började dagen med en himla massa prat i sängen,Luddis och jag. Alltså morgonen är verkligen bästa stunden på hela dagen, riktig go kille man har då!
Vi traskade ner till BVC för lite utbildning om att förebygga olycksfall, mycket givande. blev såklart massa babbel med mammorna också men lunchen delade vi istället med Linda. Hon var sååå fin med sin lilla mage nu!:)

Mötte upp Bea i mammas butik, köpt med lite fika och gick hem till mig.
Ludvig har varit som vanligt, glad och nöjd hela dagen. Ja, utom på stan då han INTE vill ligga i vagnen längre när han är vaken. Han tar tag i sidorna på vagnen och häver sig upp, som sit-ups! Galen....
Camilla-BVC sköterskan tyckte att jag skulle byta till sittvagn och spänna fast min lilla krabat...men jag tror jag väntar några veckor till., får hålla lite koll bara. (appropå olycksfall)
Sitta ja, idag satt ludvig nästan 10 sekunder helt själv på golvet. moste bea blev såklart superstolt, liksom jag. Det går undan nu!

puss på er!
Vi saknar dig pappa Henrik men vi är glada att du har det bra där borta!


fick en ny bitringshållare av moster, fin va?Med ugglor på-som ludde älskar!

puss pappa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback