...mera bröllop...

2011-08-29 21:17:59 Vardag
» Kommentarer(1) «


Nu är det över en vecka sen vi gifte oss och det känns faktikt som det är längre än så. Så självklart på nåt vis men ändå en ny, spännande och härlig känsla. Måste säga att jag trodde inte det skulle bli så stor skillnad på känslan inombords...men det blev det! Ett mycket starkt VI. En stor känsla. En nystart på något stort fast ändå en fortsättning på det gamla? Låter det knepigt? Det är fantastiskt:) Vi är ialla fall jätteglada att allt blev som vi planerat och att alla verkar vara sååå nöjda. Roligt att alla detaljer blev bra, mina toakorgar och lilla godisbuffén var omtalade hela kvällen. SMÅ saker som gör mycket, det är jag nog rätt bra på.
Bjuder på lite fler bilder från kyrkan.
sista sången.
finaste näbbar.
puss
uppehåll-hurra!
kramis med mina föräldrar.
kramis med henkes föräldrar.
ludde säger hej till näbbarna!:)

Nu till festen....
Eller berättade jag om färden till festen? Vi fick ju tag i vår älskade Ford Mustang GT! Favoritbilen alla gånger! Det var min mosters granne som köpt den för några veckor sen, perfekt tajmat till vårt bröllop. Eftersom det sprack upp kunde vi åka "nercabat"!
äh...tar festen på nästa inlägg....puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jättefina bilder! Ni är ett vackert par! Stort grattis igen. Tänk va.. Nu är man FRU! Haha =) Underbart är vad det är! Kramar!

2011-08-29 @ 21:37:43
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback