...Wooooooooooow...

2011-08-11 21:42:25 Vardag
» Kommentarer(1) «


Åh, vilken härlig känsla jag har i kroppen nu! Sista dagarna har bara allt fallit på plats-allt blir ju så jäkla bra!
Imorrn skriver vi ut fest- och vigselprogram och det känns så himla skönt att ha det klart! Då slipper vi tänka på det nästa vecka överhuvudtaget! Toppen tycker vi.
Idag har jag varit på ruth's med Sofia och provat brudklänningen! Åååååååh....den var verkligen som en dröm...BÄTTRE än jag någonsin anat! Wow..... och för stor dessutom, måste sys in 2-3 cm på båda sidorna. Tänk första gången jag provade fick jag inte ens igen snörningen i ryggen men kände ändå mig jättefin i den. Nu gav jag mig fasen på att gå ner 10kg (mina sista gravkilon) och nu har jag gått ner 9kg! 1kg kvar alltså och den tänker jag knipa nästa onsdag på VV-mötet! Hoppas på både stjärna och en present;) Berättar mer om det nästa vecka.
.
Hade med mig både skor,smycken och diademet och det blev sjukt bra-precis som jag tänkt:)
.
Vädret då? Jo, det verkar till och med bli BRA väder nästa helg-HURRA!
Peppa peppa....
.
Tyvärr har jag blivit lite förkyld, halva 85:an var ju förkylda när jag var in och jobbade så det kom nog därifrån tyvärr. Men men jag kör nosebuddyn och det brukar rädda det mesta.
Imorrn ska jag till Rosanna och tona håret, sen blir det plocka ögonbryn och färga till ett himla bra pris på MIST!
.
Pusss!!
snart Herr och Fru Grunditz....

Kommentarer
Postat av: Anonym

gråter redan nu... när jag läser dina tankar...s kommer att behövas lite näsdukar!!

2011-08-12 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback