...en riktigt GOD jul...

2011-12-26 20:16:08 Vardag
» Kommentarer(1) «


Julaftonsmorgon startade med lite kaffe och klappöppning här på Karlsgatan!
Ludde fick sin fiiiina briospis av oss och diverse tillbehör, jag kan säga att den har blivit jättepoppis! Ludde vispar för fullt i kastrullerna och stoppar in och ur grejer ur ugnsluckan:)
Kocken!
Vi stylade iordning oss och åkte till Henkes föräldrar på lite gröt och skinkmacka. Vi hann med lite kaffe och gofika också...ja, och lite klappar såklart innan Ludde blev trött och vi skulle åka vidare. Så här mysigt hade vi på gryta:
Det blev en lugn start, vilket var skönt för oss. Vi hade också dragit ner på julklapparna i år, men det märktes INTE på Luddefronten:) Nej, men det var ett bra beslut för oss i år. Vi köpte något till alla men för en lite mindre summa än vanligt.
Familjen Grunditz-julen.
....................................................................................................................
Vi åkte vidare till Gäddan för att fira med hela min mammas släkt. Mina mostrar och mormor med familjer. Som vanligt trevligt och högljutt och mycket skratt. Luddes sovschema tajmade så galet bra under dagen och var glad och nöjd heeeeela dagen!:) Tomten kom, L tyckte det var lite läskigt och ville helst hänga hårt på min axel.
vi tittar på tomten.
pussss från oss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket! Ska kontakta henne och fråga..annars får jag planka den själv men det är lite svårt att göra det då jag inte har något piano hemma...

2011-12-28 @ 20:24:49
URL: http://lier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback