...det är mycket nu...

2011-01-19 10:04:41 Vardag
» Kommentarer(1) «


Hej och hå! framför mig ligger ett öppnat kuvert, på baksidan av detta är det fullspäckat på en "Att göra-lista".
Anmälan till babysim, barnförsäkring,ringa ängsö, lokal för dopkaffe--->göra KLART dopinbjudningarna,papper till bröllopsinbjudningar, aktivera friskiskortet, baka till beas kalas....och det där är bara halva listan!
Igår fick vi iaf lite gjort då vi var hos Alex på workbox som hjälpte oss att hitta snyggaste typsnittet  till vårt bröllop! Känns verkligen jäääättebra med det vi valt! Fanns ju några tusen att välja på....
Ska bli sååå kul att sätta igång och pyssla med det snart!

Igår var jag och Ludvig på Å-kanten, mammas butik och åt lunch. Ludvig fick sitt första riktiga magknip sedan nyår och bara gallskrek i tjugo minuter. stackaren:(

Nåt plusitivt är att Ludvig numer sover i EGEN säng på nätterna! Underbart för oss alla 3 tror jag. Jag sov inte så djupt när vi hade Ludde i sängen men nu sover vi som stockar. Ludvig vaknar som vanligt var tredje var fjärde timme och vill ha mat.

Så här roligt såg det ut när jag var in och kikade på honom nyss.
...jag hade INTE lagt gosekossan sådär kan jag säga. Tur man kikar till han titt som tätt....


En riktig sovkille-ääälskar att sova:)

På fredag kommer lilsis hit och är barnvakt och Jag ska få TRÄNA!!!
åååååååh, som jag längtat till friskis! Och den här kroppen vill man gärna komma ur så fort som möjligt.
Har ju en hel del kilon kvar och dessutom skulle jag vilja gå ner lite till sen till bröllopet!
Nu kör vi iaf hårt med promenader och det ger också bra resultat.

Ha en fin onsdag. Ska passa på att platta håret nu innan ludvig vaknar:)

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA men tokfrans! Vad gööör han? :)

2011-01-19 @ 10:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback