...ett bra köp...

2011-01-26 19:35:06 Vardag
» Kommentarer(0) «




Lille plutten.
Har inhandlat bitringar till Ludvig idag och de blev mäkta populära må jag säga! valde den allra enklaste modellen från ESSKA eftersom han är så liten än. Kan ju knappt greppa längre stunder själv.
Ludvig tyckte de smakade mums och gnossade skönt på tandköttet.


Idag har vi varit hos bm Lotta för efterkontroll och det gick superbra. Ludvig var på sitt bästa humör och log åt Lotta mest hela tiden. Var jättekul att få läsa förlossningsjournalen, inga större överraskningar förutom att tidsbegreppen var något annorlunda:) Det kände som 5 min från 8cm till 10cm men det var ca 45 min?! hehe

Ludvig har börjat dregla och ibland kräks han lite också när han ätit lite för länge så det är hård åtgång på pyjamasar här hemma. Idag köpte vi denna fina Villervalla på moa o max! Passade på då det var 30%!



Blir inge babysim nu tror jag. Ludvig är fortfarande så himla torr så ett bad i klorvatten känns inte som en hit.
Vi väntar 1 månad till eller 2.
Nu ska Henke och jag planera FK daar. YEY! Himla skoj....


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback