...grattis älskade lilsis'...

2011-01-24 13:18:14 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag fyller den här underbara tjejen 22 år!
Den finaste tjejen i mitt liv.

Hon ska självklart bli Ludvigs Gudmor<3


Grattis Beatrice!

Denna vecka ska Ludvig och jag bara mysa. Inga måsten utan bara vara med varandra.
Igår kväll kom Ludvig på att han har en egen röst. pratar och jollrar för fulla hus. henke och jag hade ont i käkarna i går kväll för vi hade skrattat och lett så  mycket!
Så mysig tid just nu.
Läst lite i barns utveckling-böcker idag eftersom  jag o henke börjar se mönster i att ludvig blir ledsen efter ett tag om vi träffar nytt folk typ kalas eller tillställningar. Det är tydligen jättevanligt mellan 2-3 månaders ålder för dent är den mest socialt aktiva fasen i en människas liv. Han koppplar ihop så mycket nu och kan ta in så mycket saker så han blir alldeles slut efter ett tag. För att visa oss att han inte orkar mer antar jag.

nu ska vi strax ta en rask promenad och sen hämta ut lundmyrkläderna som kommit på posten.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback