...helg och festligheter!...

2011-01-09 13:36:17 Vardag
» Kommentarer(0) «


Åh, en sån skön söndag! Slappat till max hela fm. Henke och jag käkade frukost i sängen och låg och tittade på vårt lilla underverk som sov så sött. Vi var på min mosters 50-årsfest igår ute i badelunda bygdegård. Ludde var stilig i slim-fit jeans, skjorta och replayskorna! (hann tyvärr inte ta några kort)
Det var vääldigt mycket folk och hög ljudvolym i lokalen så Ludde blev lite stressad och ledsen när vi kom.
Fick fin hjälp hela kvällen så henke och jag också kunde käka gott och njuta lite.
När vi kom hem inatt vid halv 12 bröt jag lite smått ihop. Ska man ta med sig en 2-månaders på såna här tillställningar? Så svårt. Och varför kan man inte hålla vad man bestämt innan? Fakta är iaf att jag blev så stressad under kvällen och det mår ju inte heller Ludde bra av. Nej, stora festligheter blir i fortsättningen utan Ludvig. Det har vi bestämt, nu. Iof gick det inte att lämna bort han igår eftersom jag helammar, men i framtiden.


Lite senare idag ska vi till IKEA och köpa lite nödvändigheter, samt handla på Maxi. Blir nog mysmat och en film ikväll!

Ludvig är så himlans mysig nu, ler sitt stora tandlösa leende när man sjunger och hejar på han i ljusaste tonläget!
Märker stor skillnad nu på magen som är mycket bättre. Nu grinar han bara när han vill bli aktiverad eller är trött.
Duktig är han också som kan ligga långa stunder själv utan att man behöver sitta eller ligga bredvid. Babygymet är kul att boxa på men mobilen på skötbordet  och sängen slår allt i underhållningsväg!

Just nu övar vi mycket att ligga på mage, idag ålade Ludde sig fram på filten kanske 3 decimeter!! Helt normalt? Han är stark våran lilla kille!

Nu väntar en spännande vecka, BVC imorgon, ÅB hos min barnmorska på onsdag och föräldraträff på BVC start på fredag! Ska bli jättekul!

Puss och kram från oss!


trivs bra med buspappa.


sötnöt.


duktig.


tjong, ner i backen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback