...promenix-promenad...

2011-01-19 16:55:45 Vardag
» Kommentarer(0) «


Åh, vad härligt!
Fick med en promenad i programmet idag också, skönt!
Vi travade ner till friskis för att aktivera mitt kort igen-smart, eftersom jag ska dit och träna på fredag..slipper man krångla då...
så är det ju så smidigt med autogiro tycker jag. Johejdu, 420kr då tack sa hon efter jag fyllt i alla papper. Va? kontant, nu? japp! jahapp...ja för det springer man ju runt med nu så här 19 januari.
jahapp...äh då får jag ta det på fredag helt enkelt, hade ju en del att handla på stan till bröllopet efteråt.

Nu har vi iaf bakat kolakakor till kalaset på söndag! woho! Nu ska jag pyssla lite...medans Ludvig vilar.

Ikväll kommer Sebbe förbi en sväng-nice! Sen ska Henke laga Thaisoppa-spännande!

puss!




Tack för fina kläder moster bea<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback