...statistik...

2011-01-13 11:30:05 Vardag
» Kommentarer(1) «


Har äntligen hittat funktionen på bloggen där man kan se hur många besökare man har.
Dra på trissor, i snitt ca 40-50 unika besökare om dagen? och ca 90-100 sidvisningar?
GUD va roligt! trodde jag satt o skrev mest för mina närmast sörjande:)
Kanske onödig info för er, men jag blev glad av det iaf!<3

Igår blev det inget besök hos barnmorskan, de hade tydligen bokat mig till FEL barnmorska så fick en ny tid nu 26 januari. Bra iof eftersom jag inte har valt prev.medel ännu. Kan jag fundera lite till.
Ludde hade iaf tagit på sig finaste och skönaste jeansen inför besöket...

händerna är sååå goda-godare än nappen nästan!

Idag är Ludvig och jag själva ändå inpå natten, Henke har nämligen åkt till Danmark med jobbet över dan.
Tänkte städa undan resten av julen, planera lite dop och bröllop och kanske pyssla lite med Ludvigs album.
Hittade ingen bra "Mitt första år-bok" så jag gör en egen.
Köpte ett sånt där Daniel och Viktoria album ur bröllopsserien-var ju kronor och stjärnor på framsidan och tomt inuti,perfekt!

man vill ju ha mycket foton i en sån bok-att de inte fattar det?




Nej, nu ska här städas!
nu är glada julen slut, slut, slut....


Fin torsdag önskar vi er!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag är en av dina läsare, Snäckan! Puss på dig.

2011-01-15 @ 04:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback