...tidiga tänder?...

2011-01-25 15:37:03 Vardag
» Kommentarer(0) «


Vår mysvecka fortsätter. Underbart med NOLL måsten på dagarna.
Det enda vettiga jag gjort idag är att lyssna på barnvisor till dopet. Annars har vi bara varit med varandra.
Ludvig pratar på och jag härmar. urkul!:)

Ludde har börjat tugga frenetiskt på fingrar,nappen och nu även mina fingrar och annat gott man kan få tag i.
Tydligen kan det vara tidiga tänder på väg?! Ja alltså inte nu....men om någon månad eller 2 kanske det kikar ut något vitt och vasst? Spännande.
Tydligen kliar det väldigt för det är inte så att han suger utan han gnuggar och gnider verkligen mot tandköttet.

Funderar på hur jag ska göra med babysim nu också? har hört av många att det är världens bakteriehärd och att de ofta blir förkylda när de börjar på det...kanske ska vänta ett tag? hmm, får fundera vidare på det. Annars börjar vi v.11 på K-borg.

ikväll är det friskis! yey! inte upplagd idag-men kanske blir!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback