...torrboll...

2011-01-12 11:12:50 Vardag
» Kommentarer(1) «




Åh, Luddisen är så mysig idag! Pratar (läs jollra) mer och mer och ler så fort man säger häääij!:)
Nu ligger han i vaggan-insmord till max med miniderm. Han är nämligen världens torrboll. Stackarn.
Men vi provar det här i 2 veckor nu med att smörja 3ggr dagligen om det inte funkar då måste jag tydligen sluta äta alla mjölkprodukter i världen? Nej, det där tror jag inte riktigt på. Inte ännu.


Idag har jag fått bekräftelse på dopdatum, blir i ängsö kyrka som är så himla vacker!

I em ska jag, Henke och Ludvig till Barnmorskan Lotta och visa upp vår underbara "tjej":) hihi
Ska gå igenom förlossningsjournalen också så jag kan skriva ner den lite mer i detalj.

Ha en fin dag!
Puss puss!<3

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Gud vilken söt kille ni har :) Vet inte hur jag kommit in på din blogg, men jag känner igen dig så men vet inte från vad!

Våran tjej för också världens torris när hon var bebis, och vi fick tipset från BVC att smörja in med Locobase! Och den hjälpte! Bara ett tips :)

2011-01-13 @ 09:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback