...en bra känsla!...

2011-07-15 22:22:33 Vardag
» Kommentarer(1) «


Härligt med lite lycka i maggropen igen!:)
Inatt kom den fiiiinaste prinsessan till världen, än har hon inget namn men jag kallar gärna henne prinsessa ett tag för hon är sååå sockersöt! Fick t.o.m hålla henne idag, inte ens ett dygn gammal-MYSIGT!
Grattis älskade vän.
bea hade sytt fina heartbeatbyxor, röda med vita moln och randiga muddar! Hann inte ta någon bild på dom men får säkert fota henne nästa gång vi ses. Idag lämnade jag kameran hemma och bara njöt av stunden.
Idag har mest packat och grejat, Bea var här och tog Ludvig en sväng så vi kunde göra allt i lugn och ro. Toppen!
Vi har bröllopsfixat och bröllopspratat heeeela veckan nu verkligen och allt har nog fallit på plats nu. Underbart!
Har ju varit en fruktansvärd velpotta när det gäller detaljer och annat, finns ju så oändligt många fina lösningar på allt. Men nu så! I onsdags var vi bl.a hem till min moster på en mysig grillkväll och vad står på grannuppfarten!??! JO, VÅR drööömbil till bröllopet!!!!:) YES!Han hade köpt den för 3 veckor sedan... Så nu var den fixad. Vad är oddsen på det undrar man ju?som vi har jagat!
Nu ska vi ha det underbart.
"djögöggögh" säger ludde.
.
bästa moster.
.
kan själv...jämt!
.
Provmöblerar i bröllopslokalen. Morbror vaktar Luddis.
.
puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja hon växer så det knakar. Men det gör Ludde med ser jag =) Haha, ja hon har en del hår, långt på vissa ställen, men vääääldigt tunt =) Det växer väl till sig när tiden är inne, framför allt om hon brås på mig som alltid har haft tjockt hår. Förutom mitt första år i livet, total flintis =)

Är ni klara med planeringen? =) Kramar!

2011-07-27 @ 09:40:18
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback