...föräldratid...

2011-07-10 10:59:19 Vardag
» Kommentarer(2) «


I lördags lämnade vi Ludvig till Gäddan, mina föräldrar. Henrik och jag skulle fira semestertider helt själva tänkte vi. Vi skulle käka på Frank tänkte vi men t.o.m personalen stod utomhus för det var så sjukt varmt därinne. De rekommenderade att sätta oss i Circustältet istället för det är samma kockar som lagar maten. Jääääklar vad gott det var då!...och vilken efterätt!! Wooow...Kan varmt rekommendera! Henke och jag blev tokfnittriga och skrattade som om vi var helt nykära! Så himla härligt:) Vi tog sen en promenad ner till hamnen och kolla drive-in weddings.
Många fina Ford Mustang GT's lyckades vi få se också. Vi tok-älskar den bilen!
Sent blev det...och en lååååång sovmorgon. Vilken bra start på semestern.
När vi hämtade Ludvig i Gäddan så babblade han sååå mycket. Det hade tydligen hänt väldigt mycket spännande saker där för han babblar jättemycket fortfarande. Många nya bokstäver också...
Så här mysigt hade han och pappsen igår.
puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kl 12 startar jag dagens blogg! Anmäl bara genom att kommentera! :D vinnaren dras ikväll!

2011-07-10 @ 11:43:42
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: ella

Grym blogg du har!



skulle bli glad om du ville vara med i veckans blogg :) klicka på länken och anmäl dig!

http://photobyella.se/2011/july/vinnare-ny-omgang.html#comment



KRAM!

2011-07-10 @ 11:44:45
URL: http://photobyella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback