...besök...

2011-06-14 17:12:58 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag var vi ner till Å-kanten och hälsade på mormor som hade kommit hem från sin resa. Jag var sååå nervös för hennes reaktion i butiken men hon blev såklart glad och tyckte att vi hade gjort så fint:) Skönt!
Presenter fick både ludde och jag!Hurra! Ludde fick sommarkläder och jag fick en lancome-mascara! yey!
På eftermiddagen kom Charlotte och Albin förbi. Som vanligt hade grabbarna kul tillsammans och lekte här på filten. Underbart är det, att vi har varandra, ja alla fyra liksom:)
Kram till er underbara, finaste människor-ni gör oss glada!
hej kompis!
gos!
tvillingar är inget för lottis:)
tillslut så blev det gosigt!
Ikväll har vi matmöte ang. bröllopet med kökspersonalen! Imorrn ska jag till Rosanna-frissan och diskutera håruppsättning! Can't wait:)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback