...bröllopsfix...

2011-06-15 22:42:11 Vardag
» Kommentarer(0) «


Känns så himla skönt att bocka av på de där listorna i bröllopsboken!
Idag kom mina brudskor på posten, ja jag chansade på ett par jag provade i örebro förra helgen som var sååå snygga och perfekta, men lite små. Fanns ingen strl 38 kvar. Nu beställde jag en sådan från Brandos och den var faktiskt lite stor i stället, en 37,5 hade varit perfekt! Men ska ner på stan och kolla om det finns hälinlägg eller liknande att fylla upp den där ynka biten med. Om inte får det bli några andra skor.
Igår kväll började vi öva på brudvalsen också, jäklar det kommer bli snyggt. Känns bra att börja i tid med det så att det känns bra på den dagen. Orkar verkligen inte vara nervös för den saken också den dagen, nej den ska bara sitta som en smäck tycker vi!
Vad hände mer igår? Jo, vi hade planeringsmöte med Mia-hon som ska bossa i köket då. det kändes verkligen jättebra och hon hade många nya bra idéer och slopade en del av våra:) Nu ska jag bara ragga tre hjälpsamma tjejor till henne. Inga problem tror vi. Bea har ju en del serveringsvana väninnor... :)
Idag var jag hos frissan Rosanna Semeraro-världen härligaste italienare. Vi var heelt på samma spår och bana så det blir inga problem. Vi bestämde även att jag skulle lägga i en toning i håret någon vecka innan.
Vigselprogrammet är i stort sett klart? ja, alla psalmer bestämda, solosånger...texter..präst...ALLT.
festprogrammet håller vi på med för fullt. De där gästbeskrivningarna är inte lätta och det tar sååån tid att formulera snyggt,kort och koncist! ? ! ? . . . puh! Hälften klara ungefär.
Nu kommer vi få mycket hjälp med festhäftet av värdparet men vi gör grovjobbet så får de finpussla sen.
I helgen ska vi till Bronzils och beställa vigselring!<3
Här kommer lite inspirationsbilder:)
rosa temafärg? ja.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback