...händelserik dag!...

2011-06-30 23:12:40 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har Ludde och jag varit på möte på fm som gick bra denna vecka!YEY!
Efteråt hade vi lunchdejt med Pernilla och lilla Isak som är så gudasöt:) En trevlig mamma-pratstund som gick väldigt snabbt. Bea plockade upp oss i Igor och vi gick gemensamt till Ruths för att prova min brudklänning igen. 8 kilo smalare satt det väääldigt mycket bättre än sist. Den var verkligen finare än vad jag kom ihåg?och då var jag verkligen helt förälskad sist. Bea var med och tog lite kort och jag tror hon också blev lite förälskad i den.
Dom på Ruths är verkligen fantastiska med all service. Jag bad dom plocka fram lite klänningar till Bea som hon kunde prova och såklaaart hittar dom den PERFEKTA! Hon var sååå fin i den, men vi ska som sista slutstation ta en tripp till e-tuna för att eventuellt utesluta två alternativ:)
På em tog vi bussen hem till Charlotte och lilla Albin som blev 6 månader idag! Grattis:)
Det bjöds på jordgubbspaj och en skön stund på en lekfilt i skuggan.
Albin hade fina leksaker tyckte Ludde. Mycket roligare än dom där hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback