...kärt barn har många namn...

2011-06-08 22:21:48 Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag blir Ludvig hela 7 månader! Tiden försvinner samtidigt som den fylls med ljuvliga stunder och minnen.
Grattis lilla Ludde, Godisbiten, Luddis, Luddisen, Ludde-bullen, bolli, busunge, Luddilull-kastrull!
älskar alla nya miner, de är fantastiska.
-
Inatt vaknade jag hysteriskt gråtandes, kunde inte sluta, jag drömde att Ludvig hade ett hjärtfel och dog...det tog ungefär 20 minuter innan jag lugnade ner mig, med assistans från Henke. Jag ställde mig vid hans säng och bara stirrade på hans djupa, suckande andetag. Mina ögon var alldeles svullna imorse. Usch, ni vet såna där drömmar som känns så sjuuukt verkliga. Hemskt!
Jag är så otroligt tacksam att jag fick en välskapt, frisk och glad gosse.
Tacksam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen då! dumma dröm! Skulle bara vilja tillägga "mosters älskling"

2011-06-08 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback