...pinglans avslutning...

2011-06-07 22:06:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har vi varit på Pinglans avslutning hemma hos Miriam.
Vi hämtade upp Albin och Charlotte och fick bästa parkeringen hos Henkes föräldrar, granne med Miriam:) Jag vet inte hur många vi var, men många mammor,pappor och bebisar var det!
Vi sjöng, grillade korv och åt tårta...Ludde träffade sina godingar till vänner där också. Mysigt och varmt, vi tog skuggplatser på terassen.
Vi skjutsade hem Albin och lottis och drog vidare en sväng, jag hade ju fått låna mammas bil idag. Vi åkte till Erikslund, köpte ett par skor till mig själv, ett solskyddsparasoll till vagnen, en pekbok och vattenflaska till ludde.
På eftermiddagen var Sebbe barnvakt medan jag var till sjukgymnasten, har haft jäkligt ont nu i 4 dagar så det blev en och annan tår...men nu blir det ev. bassängträning utan belastning på höften, kan bli bra. Fick lite nya övningar också som Henke hjälper till med.
puss°!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback