...stockholm med syster...

2011-06-04 22:28:55 Vardag
» Kommentarer(0) «


ÅÅÅH, nu är jag så himla varm i själen och hjärtat. Har haft en väääldigt mysig dag med Bea i stockholm. En heldag med långa, långa samtal och en del shopping. Nu var det ju meningen att jag skulle komma hem med ett par brudskor men icke, inte ens ett par kandidater hittade jag!? Nej, men det kändes som planen ändrades snabbt, vi bara njöt av att vara tillsammans, helt själva-tog allt lite i godan ro. I slutet blev vi liiite stressade av att kassarna i handen var till Ludvig, typiskt-vi som INTE kulle handla till honom idag. Vi kunde bara inte låta bli, de sålde ut lundmyr kläder på 70% och ZARA baby har ju så himla fina barnkläder!
Frukost på vanliga stället, lunch på vanliga stället.....ont i fötterna och svettiga, ja så som det ska vara en helt vanlig shoppingdag i stockholm med Bea.
Älskar dig min älskade syster, du betyder allt för mig! Alla skulle ha en syster.
dagen avslutades på grekiska med god mat och ciiiider.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback