...dan före dan...

2011-03-25 09:22:11 Vardag
» Kommentarer(3) «


Idag förbereder vi för morgondagen!
Ska ner på stan och fixa lite sista saker, sen ska jag till lokalen och dekorera och greja.
Mamma var precis här och lämnade snödropparna från moster Solveigs trädgärd-såå fina!
På em kommer svärmor och bea och hjälper mig. Henke jobbar halvdag så han kommer också sen.
Ska bli himla spännande att dekorera tårtan, får se om alla blommor och figurer håller och att det ser bra ut:)
Det visar sig.

Berättar mer ikväll och visar lite bilder.

Vad gjorde jag utan alla underbara människor som ställer upp för mig och oss hela tiden? Så tacksam för att alla vill hjälpa till:)

puss!


Mormors prins!

Kommentarer
Postat av: marianne

Jaaa, det är det verkligen.Ser också framemot morgondagen. Får inte glömma stoppa ner näsdukar....

2011-03-25 @ 11:00:06
Postat av: Jenny Ström.

Lycka till imorgon. Jag lovar; det kommer gå kalasbra! :)

2011-03-25 @ 19:04:29
URL: http://jennystrom.blogspot.com/
Postat av: Moster bea

Vilken fin mormor du har Luddis!

2011-03-25 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback