...krångligt...

2011-03-24 10:40:06 Vardag
» Kommentarer(0) «


mm, jag kan säga att det är INTE lätt att byta blöja på den här krabaten nu för tiden!?

Tydligen är de väldigt goda de där små fossingarna!:)


Igår tog vi en låååång långpromenad, skulle promenera hem till Kajsa först för att hämta sakerna till doptårtan-sen tog vi en sväng förbi Haga och Charlotte och söööta söta Albin.
Alltså han är så go den där killen, låg i babygymet och pratade med sin spegelbild huur länge som helst igår.
Lunch fick jag, och kaffe...och gott sällskap! Traskade hemåt igen för en hlkväll med Hanky-som vi pysslade med den där sockerpastan. Det var rätt svårt, och speciellt med Henke som är så noggrann med allt:) KUL hade vi iaf. Resultatet får ni se på lördag.

Idag ska vi till Pinglan, också med Charlotte o Albin. Vi testar em tiden idag kl 14 får vi se hur det är. Jag har lite att pyssla med nu på fm.

senare på em idag ska jag på manikyr! Hur lyxigt är inte det?!
underbart!

Ludvig är så duktig nu och sitter i sin matstol hela grötmåltiden och slukar den med hull å hår! Övar på nya bokstäver också-just nu bokstaven B. Den är en väldigt spottig och slemmig bokstav tyvärr...som om vi inte hade tillräckligt med dreggel liksom? För er som inte träffar oss så ofta så byter vi dregglisar en 5-6ggr om dagen alltså..!



puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback