...mama'träff...

2011-03-18 15:25:29 Vardag
» Kommentarer(0) «


Är hemma efter en mama'dejt ute i Örtagården, hemma hos Karin. 10 mamor och 10 bebisar var vi! fantastiskt kul!:) Alltså vår mammagrupp är ju helt underbar, alla är så jordnära och goa. Jätteglad att vi har varandra och kan dela erfarenheter, glädje och elände med varandra.
Glömde såklart kameran hemma, men några andra fotade flitigt, så jag ska försöka få tag i några inom kort.
Ludvig var vaken hela träffen, ja ändå sen halv 9 imorse men nu sussar han gott på vår säng. Vill gärna ha både en och två mjukisar bredvid ansiktet, då somnar han på en gång. Mysigt.


När vi kom hem idag låg detta i brevinkastet!

Gött, vi beställde dem i förrgår och de hann komma fram innan babysimmet börjar. Det kallar vi snabb leverans! Ska bli så himla roligt imorgon att se hur Ludde reagerar på babysimmet. Skönt att det bara är fyra barn i vår grupp.

Igår var jag på spinning och det var riktigt skönt faktiskt, kände mig lite peppad igen-ska fråga Henke om jag kan åka iväg idag också:) Bikinin ska ju på imorgon. Borde verkligen lägga i en högre växel nu eftersom brudklänning ska provas om någon månad, gah!
Svårt att prioritera sig själv nu tycker jag. Med allt. Har ju haft presentkort liggades med manikyr, massage och spa...men liksom inte tagit mig för och bokat in något...men igår slog jag slag i saken! Heja mig.

pusss o trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback