...NAN...

2011-03-07 11:55:31 Vardag
» Kommentarer(0) «


Helgen har verkligen varit fantastiskt bra! Ludvig mår ju som en prins nu med massa mat!
Känns jätteskönt att det gick så bra för han att ta flaskan med ersättning. Mycket av den här inre stressen när man är iväg och tränar eller nåt annat för 1 timme eller 2 är helt borta för mig. Man var ju hela tiden orolig att han skulle bli hungrig när man var borta. Men nu klarar sig faktiskt Ludde med pappa en lite längre stund själv.
Ska försöka amma så länge det går, ja iaf någon månad till...om det går.
Har haft en riktigt lyckorus helg-känns så underbart bra med vår lilla skatt Ludvig!! Tänk den lilla människan vad han sprider glädje till många, speciellt oss.

vi har börjat ge ludvig lite smakportioner också, och idag åt han sin första portion banangröt.
det var muuumms tyckte ludde...


hade lovat mig själv att inte lägga upp såna där äckliga matbilder...
men nu är jag där, snuskigt stolt över min duktiga son som både tar flaska,bröst och sked! hihi

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback