...örebro/hallsberg...

2011-03-21 09:59:17 Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår hade vi en heldag i örebro/hallsberg med bea och chrille:)
Började med en härlig kaosmorgon med Ludvigs no.2 upp till nacken. Det var det värsta lasset ever....jag passade även på att bränna sönder skinnpuffen i hallen med min plattång. Perfekt start. Hursom så kom vi iväg till slut, fyndade lite på Lager 157 som har en del märkeskläder, Ludde fick en snygg SVEA body bland annat.

Åkte vidare till Mariebergs centrum och shoppade loss lite lagom sen drog vi vidare hem till Bea och Chrille i Hallsberg för lite middag. Moster Bea som inte kan låta bli att skämma bort Ludvig hade gjort en så söööt body med Ludvigs favoritsång!


En toppendag helt enkelt, vi kom hem precis till solsidan.

Idag tränar vi magläge för fullt!



Snart kommer mormor Marianne över och gosar med Luddisen, för jag måste baka till dopet.
Den här veckan är sjukt späckad, men det gillar jag- längtar sååå till lördag Kommer bli så himla fint dop.

Här bjuder Ludde på en sötisbild också:)


Måndagspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback