...vanlig måndag...

2011-03-28 11:44:28 Vardag
» Kommentarer(2) «


Så var helgen över igen! Fort det går-hela tiden.
Igår var bästaste Bea här på em och gosade med Luddisen och mig, Henke var på träning.
Vi bestämde att hon ska bo hos oss nästa helg när Henke är i Barcelona med jobbet. Känns jätteskönt att ha sällskap här hemma, såklart det BÄSTA sällskapet också! Ska bli såå kul!

Man märker verkligen att Ludvig älskar Bea, han blir så glad och lugn när han är med henne.


Nu är det måndag och vi chillar här hemma. Ludvig pratar och pratar idag. "Aböh Aböh" ja, han saknar nog Albin, så vi ska ta en tur till IKEA med dom idag. Får se om vi handlar något.


GLAD Luddis idag igen!


puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma(MORMOR)Marianne

Mina älskade ungar........Va fina ni är med varandra.

2011-03-28 @ 17:07:36
Postat av: Hannah

Ja visst är jackan fin! =) Haha, men sådär tänker jag om killkläder. Jag älskar att handla små tjejkläder till henne.. men det finns ju så mycket fina killkläder ;) Såg en jättesöt vårjacka-killmodell på kappahl. En beige med stora rutor. Superfin! =)

Hoppas ni har det bra och hade ett fint dop. Jättefina bilder! Kram!

2011-03-29 @ 10:36:38
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback