...Ludvig 6 månader!...

2011-05-09 08:40:26 Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår fyllde vår älskade skat Ludvig ett helt halvår! Tän k vad 6 månader har gått galet fort! Nu förstår jag alla som säger njuuut av den här tiden, det kommer gå så himla fort. Det GÖR det verkligen.
Ludvig har kommit till oss med så mycket glädje och kärlek och han är den självklaraste pusselbiten i vårt liv!
Jag kommer ihåg för 6 månader sen, när han kom ut och fick ligga på min mage, att jag tänkte att han var såååå liten! Man undrade så vad det är för liten person i den lilla babyn, vad kommer han bli för en person? Idag ÄR Ludde verkligen en person, en människa med en helt egen personlighet och vilja:)
1 dag gammal.
1 månad gammal.
2 månader, låt nackträningen börja.
3 månader, första sittningen.
4 månader, här ska ätas gröt och mat!
Ludde 5 månader och alltid glad!
6 månader, sitter och leker själv.
Vår älskade Godisbit vad du är underbar!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback