Allt!

2011-11-04 12:30:40 Vardag
» Kommentarer(0) «


Japp, nu har vi nog råkat ut för allt under 2 veckors tid! Snuva, hosta,feber, höstbåsor mera hosta och mera feber! Igår låg jag däckad i 39 graders feber från kl 13 till ja, inatt nån gång. Så sjuuukt ont i varenda liten led! Sebbe var här o passade ludvig för jag orkade intf ens lyfta honom. Henke kom hem tidigare så jag sov hela em och kvällen. Längesen man hade hög feber, inte är det skönt inte. Det värsta var att jag skulle jobba idag... Och det kändes uuuselt att sjukanmäla sig igen! Jag var sugen på jobb och lite hjärnstimulans och träffa mina gamla godingar men neejdå inte den här gången heller kunde man ställa upp. :(

Ludvig är nu ute med sin morfar på äventyr för mamma orkar inte leka idag. Så underbart med alla nära o kära som ställt upp för oss de här sjuka veckorna!! Det värmer oerhört.
Nej åter till sovläge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback