...mittemellan-jacka...

2011-11-10 08:11:03 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag skulle behöva en ny mittemellan-jacka och har varit på jakt ett bra tag nu. Hittade såklart en apsnygg Elvine jacka på Carlings men en jacka för över 2000kr känns inte som en hit när man är mammaledig.
Nu är jag lite mer inne på den här jackan från lindex faktiskt med avtagbar krage o luva. Väldigt snygg på faktiskt, snyggare än på bild. Ska fundera lite på saken. Kanske ber jag Charlotte om smakråd efter vi varit på busborgen idag. Ska hämta ut mitt nya körkort också, när jag ändå är i närheten av kopparlunds-posten.
Bilder lånade från www.lindex.com
Dåligt att vi tog sista mjölken igår kväll...inget morgonkaffe här inte:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback