...speedo!...

2011-11-22 19:52:42 Vardag
» Kommentarer(0) «


Herrejössen, sitter i soffan och pustar ut lite.... Idag har det varit speedodag för Ludde, han bara är överallt och jag hänger inte med för fem öre. Lilla toker. Tänk vad intensivt det blir när dom lär sig gå, verkligen sååå nyfiken på allt nytt nu som man inte kunde nå eller göra förut. Ujuj... Ibland så får jag såna dåliga idéer såna här dagar...typ JULFOTO, "vi gör nåt kul!" Braaaaa idé...NOT! Haha det gick INTE att fånga Luddis på bild alls idag. Vilket man kunde ha råknat ut. När Henke kom hem var jag helt färdig efter den här dagen, tyckte synd om L som bara får höra "nej, akta, ajaj!" Henke som skulle iväg och träna stannade hemma tills det blev läggdags så jag fick liten skön powernap i soffan! Min man är bäst! ...i alla test!:)
...viiill inte ta kort nu..just idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback