...makeover..

2011-10-01 20:24:46 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft hemmaprojekt! Jag och Henke alltså. Ludvig släppte vi av i barkarö på fm hos min moster med familj. Vi drog till IKEA för lite shopping till Luddes rum samt lite av varje till hemmet också. Köpte en del ramar också till våra fina kort från bröllopet. När vi äntligen var klara där var vi vrålhungriga och massor att göra hemma, typ montera, så det blev ett "snabbt" mål på MAX. Shit, vilken tid det tog att få maten! Galet.... Tur var väl då att Martin Stenmark kikade förbi och tog en burgare bredvid oss. Hihi. Bra tidsfördriv. Hem och greja och feja ihop alla saker och det blev toppen verkligen, SJUKT nöjd! . Henke skulle bort ikväll så jag hämtade upp Ludvig själv som verkade hur nöjd som helst med sitt långa lekpass idag! Jag blev bjuden på tacos och lördagsmys:) Toppen, slapp jag laga och käka själv ikväll. Hann knappt byta om på Ludde förrns han slocknade, lilla gubben:) HM; NU GICK DET INTE ATT LÄGGA UPP BILD?? PUSS ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback