... Mollipect tack!...

2011-10-28 17:42:49 Vardag
» Kommentarer(2) «


Inatt var det väldans massa hostande, mest från luddis, så jag ringde fam. Läkaren och bönade o bad om lite hostdämpande till stackars ludde. Efter jordens korsförhör om hans mående fick jag tillslut ett recept:) jag mår sämre idag, är så jäkla tung i huvudet det är det som är värst! Snoret o hostan kan jag leva med. Marken gungade verkligen när vi gick till vårdcentralen, måste haft feber? Jaja nu är dagen snart till ända och vi hoppas på en ny bättre och friskare dag imorrn! Nu blir det pizza och soffhäng framför idol....

Ludde premiärade bananer i pyamas filmen idag, fick godkänt men slog inte teletubbies tydligen....


Kommentarer
Postat av: Tessan

Men plutten vad sjuk och bekymrad han ser ut! Stor kram

2011-10-28 @ 18:26:31
Postat av: Anonym

febrikkille.com ser jag, staaackars mosters älsklingAR!!!

2011-10-28 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback