...dagisbarn!...

2012-04-11 21:14:02 Vardag
» Kommentarer(2) «


Inskolningen på dagis går strålande. Hade två solstrålar som vinkade hejdå till mig  imorse. Henke tycker också att det är jätteroligt med inskolning. Ludde är jätteduktig och tar för sig som vanligt! Tycker det är synd att det kommer bli så oregelbundet för L som går helt olika varje dag och varje vecka. Ibland kommer han bara vara där 2 dagar/vecka pga mitt knepiga schema:( Men vi får hoppas att allt går bra ändå. Han får bli en flexibel och anpassningsbar kille helt enkelt.
Jag var ledig idag och har fixat lite hemma, hälsat på mammsen och träffat charlotte och albin på em.
Imorrn jobbar jag min första kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad spännande med dagis. Önskar man kunde kika in genom fönstret för att se hur han beter sig/ tar för sig. Klart Luddisen är flexibel, han e ju en guldkille. Likväl som du vänjer dig med att kriga på jobbet ena veckan och vara lite mer ledig andra veckan så kommer även han att vänja sig. Kram moster bea

2012-04-12 @ 10:55:04
Postat av: Densan

Jag sitter juh aldrig vid datorn längre.

Men nu du, nu sitter jag här. Och hade maaaassa att läsa ikapp på din blogg. Det gillar man juh!

Alltså L blir vara sötare och sötare (och mer lik morbror som liten ;))

Tänkte på bilden med krullSebbe med vagnen på väggen hos F&F.

Vad roligt att läsa att allt gick superfint på dagis! Kommer bli bra det här ska du se =)

PUSSS

2012-04-13 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback