...leeeediga!...

2012-04-18 16:08:20 Vardag
» Kommentarer(0) «


Njuuuter av en ledig dag med min guldklimp! Åh vad jag älskar att vara med min lilla krabat! Idag är min enda lediga dag denna vecka. Jobbar heeeela helgen, pust!
På fredag ska vi på klinikfest med mitt jobb så då ska Ludde sova borta hos farmor o farfar.
Idag har vi hängt hos mormor iaf, på Å-kanten! Hon har utförsäljning med 30% i hela butiken nu så jag passaed på att köpa en till låda, samma som bukett-lådan, fast en modell större. Tänkte stoppa ner lite olika bröllopsminnen och saker från fest och kyrka däri. Alla tackkort osv.... toppen!Då kommer jag lätt hitta allt när jag blir nostalgisk nån dag:)
Nu kikar vi Iggle Piggle och väntar in pappa Henrik.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback