...kök...

2012-08-23 12:41:37 Vardag
» Kommentarer(0) «


Köket kommer gå i turkos,grå och vit anda. Nytt blandat med gammalt. Henke kom precis hem med köksbordet som varit inne på lackering. Det är min mormors gamla matsalsbord i gustaviansk stil. Gissa färgen;)
Det står i garaget just nu och härdar- på måndag lyfter vi in det!
Min stora kärlek i huset (förutom mina prinsar då)! Denna uuuunderbara lampa är från Indiska och kom endast i begränsad upplaga. Jag blev kär och kunde inte låta bli.
Pinnstolar har jag köpt på blocket för 150kr styck. Gardiner från Nisses och fårskinnsdynor från Rusta.
 
 
    utanför köket står denna skönhet krysantemum i kruka från Rusta.
 
Mor min tog på sig ansvaret och fixade blomlådorna redan första veckan i huset, det tackar vi för!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback