VAB

2012-08-23 11:59:22 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hemma med en hostig Ludvig idag. Ingen feber men en massa snor och en eländig hosta. Inatt hostade han hela natten, plutten. Vi tar det lugnt och läser och sjunger mest. Ingen racer-ludde idag inte. 
Tänkte jag skulle passa på att visa lite från våra senaste veckor här i irsta. Nu börjar hemmet ta form och man börjar känna sig mer "hemma" här. 
Både Henke och jag är ju rätt inredningsintresserade så striderna kan bli rätt hårda här hemma:) Men oftast vinner jag...eller båda. 
 
Nu sover Ludde i vår säng så jag ska passa på att fixa lite mer på hans rum så kan jag visa er lite av det imorrn.
 
Puss!
första frukosten i köket.
många kartonger blev det.........................................L duktig och hjälper till mycket!
 
gräsklippningen har både L och H sett fram emot. Helst skulle dom klippa varje dag...
 
Allting tar lite tid...lite längre tid än vi trott.......iaf när man har en L som vill hjälpa till, med ALLT!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback