JULDAG i gäddan

2012-12-27 21:14:45 Vardag
» Kommentarer(0) «


Skön julledighet, jag har nog aldrig känt mig så ledig som den här julen. Först var jag ju hemma med L som hade vattkoppor en vecka innan jul och sen har jag tagit skolledigt tills idag då tentaplugget började igen. Jag har ju alltid jobbat, varje jul...utom första året med Ludvig hemma då. Jag kan säga att jag verkligen har försökt ta vara på tiden och ledigheten och varvat ner ordentligt. Nu är det dags för nya pluggtag och andra tag med för den delen.... 
 
Kom på att jag hade lite bilder från juldagen som spenderades hemma hos mina föräldrar, sebbes lilla familj och vår farmor o farfar. Det var mysigt att få träfa alla dom i jul också!
 
 
 
 
två galna julfirare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback